Domo-kun Cute

Sunday 23 October 2016

Biggest Mistake

Entahlah. Penat dah menangis sembunyi-sembunyi. pretend I'M STRONG. big girl don't cry.

Kadang-kadang aku saja pujuk balik pada diri,
'Allah, andai ujian seberat ini harus aku hadapi saat ini, tolong beri aku kekuatan. Jangan sesekali aku meragukan takdirMu'.:') Dalam setahun menuntut ilmu di bumi UTM, dan dugaan seperti ini adalah yang paling berat dan dahsyat untuk aku hadapi sepanjang 24 tahun. Disaat hampir tiba di garisan pengakhiran, Dom! Ujian Tuhan yang sangat hebat. Lalu aku hilang diri disaat aku mencari siapa diri aku sebenarnya. Letih sebenarnya jadi seorang Afifah Syafiqah ni. Dia seorang ambitious tapi bila uijan yang sebegini datang, dirinya yang separuh hampir hilang. Dan aku akan ingat ujian ini, sesungguhnya pengajaran terbesar dalam hidup. Doakan Afifah Syafiqah Zolkifli supaya murah rezeki dapat habiskan master secepatnya, dapat kerja elok. Tak sanggup dah tengok adik-adik lack on money, while I'm still broke tak boleh tolong apa apa. Doakan ayah dan ibu Afifah Syafiqah sihat sentiasa,ketika disaat ini mula sakit, masuk hospital dan etc. 
Antara, cita-cita dan impian atau keluarga. Pilihan hati adalah cita-cita dan impian, tapi aku tahu. Semua adalah angan-angan andai keluarga diabaikan.
'AKU CERAIKAN KAU CITA-CITA KU'. :'(
Boleh tak nak nangis puas puas.


No comments:

Post a Comment